Kära Jönköping

 

Vilken härlig tripp det blev till Jönköping, precis så härlig som jag trodde att det skulle bli! Vi spenderade lördagen med att titta i affärer, gärna gamla godingar som vi hängde i när vi bodde där. Som ex Olgas hus, som är ett måste att besöka om man gillar inredning

 

Där stod jag bland annat länge och beundrade och kände på denna lampa gjord av fjädrar

 

Även alla små kryddor på stam stod jag länge och suktade efter, sådana vill jag så gärna ha! 

 

I en annan affär hittade jag dessa ljusstakar, fina som attans och liknande borde man ju kunna göra själv.

 

Vi avslutade lördagen med tappas på Anna Gretas (nej det är inte min tallrik som jag har tagit kort på), massor med prat, bio där vi såg Små citroner gula och sen ännu mer prat! Idag blev det lång frukost, innan vi satte oss i bilen och lämnade Jönköping för denna gång. 


Kommentarer
Postat av: Elina

Åhhh, den där lampan hade passat perfekt i vårat sovrum!! För övrigt verkar det vara en toppen affär. Synd att jag har en bit till Jönköping bara :/

2013-03-10 @ 22:20:01
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Monica

Åh Olgas hus älskar jag! Kunde bara gå in där och titta och sukta.
Ljusstakarna var ju jätte fina, vilken butik var det?
Kram

Sv: ja han tyckte det var hur spännande som helst att gå på bio. Satt hur tyst och snäll som helst :)

Kram

2013-03-11 @ 17:34:20
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se
Postat av: Cissi

Vad trevligt med ett kärt återseende både med stad, affärer och vänner :)

2013-03-12 @ 07:52:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0